torsdag 8 oktober 2015

Julkänslan

Hej på er. :) 

Sakta men säkert börjar julkänslan smyga sig på. Jag vet att det är mer än två månader kvar till julafton men första julmötet med jobbet är nästa vecka och då vet jag att det blir pepparkakor och julgranar för hela slanten. Jag har börjat kolla på julbilder på Pinterest och har gjort en ny anslagstavla där allt som har med julen att göra hamnar. Jag börjar känna att det skulle vara rätt mysigt att få in en julgran i lägenheten, jag kunde inte ha någon förra året och det är nog därför jag längtar lite extra. Det ska bli mysigt att få ställa upp tomtar och baka lussekatter och julgodis. Jag vet att den här känslan inte kommer hålla i sig men jag njuter av att den finns där i alla fall, trots att det är alldeles för tidigt. 
Såhär såg det ut hemma hos mig under julklappsinslagningen. :) 
Ungefär såhär ser julfrukosten ut på jobbet på juldagen när man kommer till jobbet klockan 6. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar