onsdag 24 februari 2016

Bokrea

Hej på er. :)

Just nu ligger jag i soffan och väntar på att tiden ska gå så att jag kan promenera iväg och hämta hyrbilen som en kollega och jag ska köra upp till Stockholm. Jag har huvudvärk och jag har sovit en liten stund men huvudvärken är fortfarande kvar så jag antar att jag får försöka härda ut. Jag har packat klart och hunnit städa lägenheten så jag känner mig lite uttråkad. 
På förmiddagen var jag nere i stan och kollade lite på bokrean som startade idag. Jag hittade två böcker, Söta saker av Therésia Edenborg och Mannerströms stora kokbok. :) Men annars var jag inte så imponerad, jag hittade ingenting som föll mig i smaken som fanns med på rean, tyvärr. Man kan ju inte ha tur alla gånger. ;) 
Jag bläddrade igenom Mannerströms kokbok och hittade de här muffinsarna som jag måste testa. Det ser väldigt goda ut och var fyllda med kolasås. :) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar