tisdag 9 februari 2016

Lush

Hej på er. :)

Idag har jag varit och hämtat ett paket med lite roliga grejer jag hade beställt. :) Förra året fick jag en burk body scrub från Lush av Madde som jag älskade från första gången jag testade den! Den tog ju slut och jag köpte någon annan scrub istället men kände mig inte riktigt lika nöjd med den så jag häromdagen gick jag in på Lush hemsida och beställde en ny burk. Jag kollade också runt lite på produkter för håret också och hittade en hårmask som jag läste recensionerna på och kände att jag ville testa. Idag fick jag hem dem, tillsammans med några tester i form av body lotion, duschgelé och en schampokaka, och jag ska testa dem så fort jag får tillfälle. :) Hårmasken luktar jul, nästan som glögg, men jag hoppas att det inte blir för mycket. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar