onsdag 3 februari 2016

Tandläkarbesök

Hej på er. :) 

Det blev en tidig morgon idag trots att jag är ledig, tandläkaren ville ha mig på plats redan 8.40 och eftersom min tandläkare fortfarande finns på Öland(hon flyttade inte med mig in till stan) fick jag ta bussen en timme tidigare för att hinna i tid. Jag blev väldigt tidig och fick sitta och vänta en kvart innan de ropade in mig. Jag kände hur jag samlade vuxenpoäng när jag frågade om jag kanske borde skaffa eltandborste eller inte. När undersökningen var klar och jag kom därifrån kollade jag på klockan och insåg att jag hade varit där en timme. Sen när är man hos tandläkaren en timme när man går på en vanlig kontroll? Nu sitter jag i alla fall på bussen hem, eller till stan i alla fall(men eftersom jag bor där blir det kanske hem?), och ska springa några ärenden innan jag ska hem och baka. Jag tror att jag ska baka i alla fall. Förkylningen är bättre och jag känner mig piggare idag. :) 
// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar