torsdag 25 februari 2016

Grillutbildning

Hej på er. :) 

Idag har varit en lång dag, jag befinner mig i Bålsta strax utanför Stockholm där jag har varit på utbildning med jobbet hela dagen. Vi har gått runt bland leverantörer hela dagen och framförallt pratat grill men också kroppsvård och lite annat roligt. Vi har fått äta massa gott som varit grillat men också goda mackor och en fantastiskt god köttgryta till lunch. Mellan alla leverantörer har jag hunnit äta både choklad och någon kaka vilket gör att jag absolut inte är hungrig nu när de är en halvtimme kvar till middag. Jag är otroligt trött men jag är ändå nöjd med dagen och ikväll ska jag bara ha trevligt tillsammans med kollegorna från de andra varuhusen som också är här. :) 
Såhär såg jag ut i morse efter att jag sovit dåligt i ett varmt hotellrum. 
Jag har fått en portabel gasolgrill som jag hoppas kan komma till användning i sommar. :) 
Såhär såg jag ut tolv timmar senare. Väldigt trött efter en lång men trevlig och informativ dag. :) 
Nu väntar jag bara på att jag ska få gå på röda mattan och dricka lite bubbel så mår jag riktigt bra sen. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar