onsdag 2 mars 2016

Kusinbesök

Hej på er. :) 

De senaste dagarna har varit hektiska och igår när jag kom hem var jag helt slut. Jag la mig i soffan och somnade och efter en kvart(tror jag att det var) ringde Viktor och väckte mig vilket var perfekt för en powernap. :)
I lördags träffades vi kusiner inne i stan, vi började med lunch på Zorbas sen  gick vi runt en stund på stan innan vi kände oss klara. Jag köpte några basic t-shirtar och te. Moa & Tuva följde med mig hem, vi drack lite te och tittade på Solsidan innan vi blev hungriga och lagade mat. Eftersom det var Melodifestivalen så tyckte jag att tacos passade bra. Vi var inte helt nöjda med Melodifestivalen men jag var nöjd efteråt när alla låtarna släppts på Spotify och man kunde börja lyssna på de som har gått till final. 
Vi hittade halsband som vi tyckte passade oss. ;)
Tuva hittade en supermjuk tröja på Cubus. ;)
Mys framför Melodifestivalen, chokladpudding & chips. :) 

I både söndags och måndags jobbade jag, lillasyster hämtade upp mig efter jobbet i måndags så åkte vi till farmor & farfar. :) Det var en trevlig kväll med kusinerna och jag var hemma runt halv 12. Då stupade jag i säng. 
Åsa fick handmassage av Moa & lillasyster. ;) 

Idag är jag ledig och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Jag har planerat att baka tekakor och kanske månadens recept från Bakboxen. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar