torsdag 10 mars 2016

Dagen då jag sprang hem från jobbet

Hej på er. :) 

Idag har jag varit på jobbet några timmar och hjälpt till att bygga om. Vi hann inte bli helt klara men det vi hann göra blev bra och när vi blev helt klara kommer det bli riktigt bra. :) När jag var klar på jobbet bytte jag om och sen sprang jag hem. Jag har aldrig kollat hur långt det är till jobbet så jag passade på nu när jag sprang genom att springa vägen som jag brukar cykla hem. Det var ganska exakt 4 km. Det betyder att jag cyklar 8 km om dagen under de varmare månaderna. Tiden jag sprand på var jag ganska bra, det var betydligt snabbare än jag har sprungit de senaste månaderna. :) Lagom till att jag kom hem tittade solen fram, såklart. Jag duschade och åt lite och nu sitter jag i soffan och tittar på Gossip Girl. Jag tror att jag ska sova en stund och sen bara titta på skräp på TVn. Låter som en ganska skön eftermiddag ändå. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar