torsdag 24 mars 2016

Planer för skärtorsdagen

Hej på er. :) 

Jag är ledig idag och planerar att baka, åka och handla och träffa Lottie & Fatima för att planera brudtärnegrejer. :) Det är skärtorsdagen idag och jag har än så länge inte skymtat några påskkärringar utanför fönstret men det kanske kommer framåt eftermiddagen när de har slutat skolan. Jag kom på idag att jag bakade påskcupcakes förra året och blev sugen på att göra det igen. :) Jag har bläddrat igenom Roy Fares bakböcker och har hittat ett recept som jag tror kan bli bra till muffinsen men jag har inte riktigt bestämt mig för vilken frosting jag ska använda mig av än. Jag har googlat lite men har inte hittat något som jag har fastnat vid riktigt än.

Imorgon är det långfredagen och våffeldagen. Mange & jag ska göra våfflor och bjuda kunderna på. Vi gjorde det förra året också och det var faktiskt väldigt uppskattat så jag hoppas att det blir det i år också. :)
 // Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar