fredag 18 mars 2016

När något så litet kan göra så mycket

Hej på er. :) 

Idag började jag halv åtta och jag blev kvar än timme längre än jag trodde att jag skulle då Lindas tand hade gått av och hon fick åka akut till tandläkaren. Jag hade sen lite bråttom när hon till slut kom till jobbet och fick springa därifrån för att hinna med bussen. Jag var nere i stan och fikade med en vän innan jag gick hem och åt mat, jag åt ingen lunch idag så fikan(som var en tobleronebiskvi och te) var det som blev min lunch. Jag var ganska hungrig så lasagnen jag gjorde häromdagen smakade riktigt bra! :)
Jag började dagen med att säga att jag kunde montera en liten grill idag och när jag kom ner till kassan lite senare stod det två lådor med pyttegrillar som jag skulle montera. Jag blev lite osäker på om jag skulle hinna men 40 minuter senare var båda klar och jag kände mig rätt så nöjd. :)
Imorgon har jag bokat tvättstugan och så måste jag ner till stan för att springa några ärenden innan jag ska till Amra som fyller år och ville att vi skulle fira det med henne. :) Jag hoppas på en riktigt trevlig kväll!

Jag hade en kund som tittade på min namnskylt idag och sa att han gillade mitt namn sen sa han också att han gillade mitt leende och att jag skulle hålla fast vid det resten av livet. Det gjorde hela min dag! :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar