måndag 21 mars 2016

Påskrea

Hej på er. :) 

I morse började jag jobba vid 6, när man börjar så tidigt tycker jag alltid att den första halvtimmen är lite halvseg. Oftast för att jag känner mig seg men att man sen blir lite varm i kläderna och att de resterande timmarna innan stängning går otroligt fort. Helt plötsligt är klockan halv tio och det är bara en halvtimme kvar till öppning och man har en massa kvar att göra.
Jag jobbade till 12 och sprang hem idag. Jag blev lite orolig att jag hade tagit med mig för tjocka kläder att springa i när jag såg att solen lös(den har ju en förmåga att luras att det är jättevarmt när den gör det) men när jag kom ut insåg jag att jag hade precis lagom med kläder med mig. :) När jag kom hem åt jag och tittade på Gossip Girl. Jag somnade och sov ett par timmar innan jag vaknade och var jättehungrig. Nu väntar jag på att klockan ska bli 21 när Djurskyddarna börjar. :)
Imorgon är jag ledig och jag planerar att göra lägenheten vårfin med fönsterputsning och byte till ljusare gardiner. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar