torsdag 17 mars 2016

Inventering av ALLT

Hej på er. :) 

Idag började jag klockan 6 och jag var vid jobbet redan l0 i men när jag kom dit var det mörkt och låst så jag fick ställa mig utanför och vänta. När klockan blev 6 och jag fortfarande stod där själv började jag undra om jag hade tagit fel på dag, jag fick kolla schemat och datumet och se så att jag verkligen skulle vara där då och det skulle jag. Det kändes också lite onödigt att jag hade stressat till bussen när jag hade kunnat ta den som gått 10 minuter senare och ändå kommit innan de andra. Några minuter över 6 kom Robban, som hade nycklar, så vi kunde gå in och börja jobba. Jag skulle inventera hela dagen idag och det var precis vad jag gjorde. Jag sprang mellan butiken och lagret hela dagen. Jag har räknat varenda kaffebryggare, strykjärn, köksmaskin, stavmixer, hårfön, babymonitor, vattenkokare, våffeljärn, blender, fotbad, eltandborste, plattång, matberedare, brödrost, värmefilt, råsaftcentrifug, sodastream, locktång, dammsugarpåse, slow juicer, badrumsvåg och fritös vi har i butiken idag. Jag var ganska trött i huvudet när jag var klar och jag bestämde mig för att gå hem lite tidigare. Jag fastnade inne hos chefen och 10 minuter efter att jag hade slutat var vi klara så det blev ingenting med att gå hem tidigare, haha. ;) När jag gick hem från jobbet tog jag inte ens på mig jackan, det var verkligen vår i luften. Sååååååå härligt!

När jag kom hem tittade jag på ett avsnitt av Gossip Girl och sen ringde Viktor. :)

Nu ska jag titta på Farmen och sen är det snart dags för sängen. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar