söndag 20 mars 2016

När Amra fyllde 20

Hej på er. :) 

Igår fyllde Amra 20 år och jag var där tillsammans med några från jobbet och några av hennes kompisar. :) Det var en mycket trevligt och lite senare begav vi oss ner till stan, vi delade upp oss då alla ville gå till olika ställen. När vi väl hade kommit in träffade jag några gamla klasskompisar som jag stod och pratade med en stund innan vi dansade. Eftersom jag inte är så mycket för att gå ut egentligen kände jag mig rätt nöjd efter någon timme eller två så då gick jag hem. Jag tror att klockan var runt halv två och jag somnade någon gång runt två. :)
Födelsedagsbarnet fick blommor och vin. :)
Idag ska jag inte göra så mycket, titta på serier och sova. Ikväll är det final i Farmen(heja Fredrik!) och imorgon börjar jag jobba klockan sex. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar