torsdag 3 mars 2016

Fössta tossdan i mass

Hej på er. :)

Jag var inne på jobbet i morse och blev kvar lite längre än väntat då det var lite sjukdomar bland personalen så halv ett kom jag därifrån. Jag inventerade och hade förstått det fel så jag inventerade fel grejer, haha! Men det gjorde inget för då är de klara så får jag göra de andra någon annan dag. ;) Jag har haft ont i högerarmen i några dagar men det har stundvis gått över. Jag trodde att det hade gått över igår men det kom tillbaka och idag har det gjort otroligt ont. Blir det inte bättre på ett par dagar får jag ringa vårdcentralen och se vad de säger.
När jag kom hem åt jag lite och sen somnade jag i soffan. Jag sov väldigt dåligt i natt så det var precis vad jag behövde. :) 

Jag vann en auktion på Tradera på en parfym jag har tittat på länge men varit för snål för att köpa en. Men jag kollade på Tradera och hittade en sådan parfym som fortfarande var inplastad i sin kartong, till halva priset, så jag budade på den och vann! :) Jag betalade den direkt och idag när jag kom hem låg den i brevlådan. Det är den snabbaste leveransen jag har varit med om i Traderasammanhang. Och parfymen doftar fantastiskt gott! 
Daisy Dream by Marc Jacobs 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar