måndag 7 mars 2016

Ny dator

Hej på er. :) 

Jag sitter just ni i soffan och tittar på Farmen. :) Jag har jobbat idag och innan jag gick hem gjorde jag något som jag har tänkt göra alldeles för länge, jag köpte en ny dator. Min gamla dator fungerar i princip i alls längre och jag har under hösten känt att det inte ens varit någon idé att ens plocka fram den. Men nu ska det bli ändring på det! :)
Imorgon är jag ledig och det enda jag har planerat och som jag måste göra är att åka och handla. Kylskåpet ekar tomt och idag när jag kom hem visste jag inte ens om jag kunde laga till något av det som fanns. Men jag gick igenom vad jag jag hade i skåpen och kylskåpet och jag kom fram till att jag hade alla ingredienser hemma till en linsgryta som Viktor lagade när jag bodde hos honom över nyår. Under tiden som jag väntade på att grytan skulle koka ihop installerade jag datorn och kunde sen sätta mig och äta i lugn och ro när det var klart. Jag tog sedan en dusch och kände hur trött jag faktiskt var. Det känns som att jag kommer somna när som men jag hoppas att jag kan hålla mig vaken till 21 för då börjar Djurskyddarna som jag gärna vill se. :)

// Ottilia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar