tisdag 15 mars 2016

Lång tisdag

Hej på er. :) 

Idag har jag jobbat 10 timmar och jag är ganska trött nu när jag äntligen kommit hem och fått lite mat i mig. Jag gjorde en att-göra-lista på morgonen, precis som jag alltid gör, och 10 minuter i sju, alltså 10 minuter innan stängning kunde jag bocka av den sista saken på listan. Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det sist. Jag har byggt klart grilltillbehören idag och har fixat en massa annat som har behövt göras länge. Känns otroligt skönt! :)

Imorgon är jag ledig och jag tror att jag har en lunch inplanerad men jag är inte helt säker, haha! Det visar sig imorgon. ;) Annars ska jag bara ta det väldigt lugnt och passa på att njuta av att jag har sovmorgon och kan göra vad jag vill hela dagen. Onsdagar är lite heliga för mig då jag i princip alltid är ledig då.
Jag hade faktiskt en kund som sa att jag var väldigt fin i håret idag. :)
Nu tittar jag på Gympaläraren med Kalle Zackari Wahlström som går på SVT1 och jag tycker faktiskt att det är väldigt bra. Han var på sin gamla högstadieskola och försökte ta reda på varför ungdomar inte vill vara med eller ens dyka upp på idrottslektionerna. Han gör allt han kan för att göra det roligt och pratar med eleverna en och en och gör allt han kan för att göra det så roligt som möjligt. Det är det andra avsnittet idag men jag är redan fast! Titta på SVT Play om ni är sugna på att titta ni med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar