fredag 4 mars 2016

Dagen då vi var betäckta

Hej på er. :) 

Idag skulle jag slutat 13 men jag fick jobba till stängning då det fortfarande var lite sjukdomar. Morgonmötet spårade ur när Robban lyckades säga att vi var betäckta idag. Jag lyckades vid ett tillfälle säga "jag vill inte riskera att bli betäckt", en mening jag aldrig trodde att jag skulle säga på jobbet. Det var en rolig start på dagen och precis vad vi behövde för att göra en bra dag. :) 
Jag fick skjuts hem av Amra idag och när vi skulle åka ut från parkeringen frågade hon om vi skulle åka och köpa godis så det gjorde vi. Hon tyckte att hon var värd att unna sig det för att det är fredag och jag tyckte att jag var värd att unna mig det för att jag hade jobbat 6 timmar extra en dag som jag skulle ha fått gå hem tidigt. 
I helgen ska jag tvätta, sova, titta på Melodifestivalen och på Vasaloppet. :) 

Armen är lite bättre idag, den gjorde ont i morse och jag var lite osäker på om det skulle gå att jobba hela dagen men det har gått bra och nu känns det inte så mycket längre. Jag hoppas att det har gått över nu! :) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar