måndag 14 mars 2016

Hängig måndag

Hej på er. :) 

Jag har känt mig lite hängig och inte alls så där pigg som jag faktiskt brukar känna mig. Jag har haft lite huvudvärk hela dagen och det har ju såklart saktat ner tempot på mig. Jag har plockat upp grilltillbehör men hann inte alls klart då jag saknade några hyllor för att kunna göra det klart. Så det är vad jag ska göra imorgon när jag jobbar hela dagen.
Jag slutade vid 16 idag och när jag kom hem åt jag och sen la jag mig i soffan och tittade igen på ett par avsnitt av Arga Snickaren VIP innan jag somnade en liten stund. Jag ligger fortfarande i soffan och Djurskyddarna har precis börjat på TV4. Jag känner mig helt matt i kroppen och huvudvärken är fortfarande kvar. Det känns som att jag har någon typ av förkylning på gång och jag hoppas att jag slipper ligga hemma och må dåligt på onsdag när jag är ledig.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar