onsdag 30 mars 2016

Onsdagsledig

Hej på er. :) 

Idag har jag varit ledig och det har verkligen behövt. Har jobbat hela påsken och så hela dagen igår, det enda som fick mig att hålla mig vaken igår var att jag skulle vara ledig idag. Jag insåg också igår att jag jobbar helgen med, då vi bytte mina helger i april och jag inte hade tänkt på att det faktiskt är april på fredag, så jag fick lite panik när jag insåg att jag bara är ledig en dag den här veckan. Jag trodde att jag skulle ha lite mer tid på mig för att fixa lite grejer inför att jag åker till Stockholm nästa vecka. :)
Fick höra igår att jag var fin i håret när jag är såhär nyklippt. Det är ju alltid trevligt med komplimanger men jag är inte nyklippt. ;) Jag fick också uppmaningen att börja röka från en annan kollega. För att det skulle passa mig, hmm.....
 Jag började dagen med att hämta min Bakbox som hade kommit, den här månaden var det lyxiga kanelbullar med mandelmassa och apelsin och jag tror att de kan bli riktigt goda. Men jag kommer nog medvetet välja att inte ta med apelsinen då jag inte är så förtjust i apelsin. Men mandelmassan tror jag kan passa superbra! :) I lådan följde också det också med måltidsdrycker från Kiviks musteri, som tur var har jag inte smakat de som följde med så jag ska med glädje testa dem tillsammans med bullarna. :)
I lördags fick jag ett sms från Viktor med ett erbjudande som jag inte kunde motstå. Det blev en mycket trevlig söndagskväll hos familjen Karlsson! :)
Viktor var stiligt klädd i både skjorta, väst och runda solglasögon. ;)
Imorgon är det jobb som gäller igen men det är bara halvdag så det blir sovmorgon ändå, precis vad jag behöver. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar