söndag 13 mars 2016

Melodifestivalstankar & glass

Hej på er. :) 

Jag ligger just nu i soffan och tittar på Gossip Girl. Jag är något missnöjd med hur Melodifestivalen slutade igår, jag var nog ganska säker på att Robin Bengtsson inte skulle vinna(även fast jag fortfarande håller fast vid att den var bäst) men jag trodde inte att Frans skulle ta hem förstaplatsen. Men men, kul för honom att få vara med om något så stort. Grattis! :)
Jag var hos Viktor(och hans familj) och tittade, det var väldigt trevligt! :) Vi var både glada, lite arga, irriterade under kvällens gång och oense om vilken av låtarna som var absolut bäst. Men om det var något vi var överens om var att Jonas Gardell var bäst och vi jublade när Brandsta City Släckers var med i medleyt med de gamla Melodifestivalslåtarna. :)


Jag har jobbat idag och när jag kom till jobbet kändes det bra eftersom att det var grått och kallt ute men solen tittade fram ett par timmar senare och då kändes det lite tråkigt igen. Jag muntrade upp mig själv med att äta glass till efterrätt på lunchen. Idag testade jag en annan av årets nyheter, Magnum Double Peanut Butter. Tyvärr var jag inte alls lika imponerad som jag var igår, det fanns ingen smak av jordnötter någonstans, trots att det skulle vara både jordnötsglass och jordnötssmör.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar