torsdag 11 februari 2016

Jobbvecka med hårdoft

Hej på er. :) 

Idag har jag jobbat hela dagen och jag är ganska trött av det. Veckan har rullat på med både kvällsöppet på jobbet och en kväll på O'Learys tillsammans med kollegorna. Det var en lugn men väldigt trevlig kväll. :) 

Jag testade hårmasken i igår och måste säga att jag är nöjd men är lite skeptisk till lukten på den. Man ska ha i den i håret innan man tvättar det i ca 20 minuter och under hela den tiden kände jag att doften inte är den allra bästa och att den passar bäst i december. Jag tänkte att den kanske skulle sitta kvar även när jag hade tvättat håret men hoppades att den inte skulle göra det. När det väl var tvättat satt doften som väntat kvar men det var inte så farligt. När jag hade duschat idag när jag kom hem satt doften kvar även då. Jag brukar få höra att jag luktar gott, nästan som godis(haha!), men jag vet inte hur uppskattat det kommer vara att jag går runt och luktar nejlikor. Men den gjorde det den skulle och håret känns helt fantastiskt! :)

Imorgon ska jag jobba likadant som idag så jag ska försöka sova lite så att jag kommer upp imorgon. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar