måndag 22 februari 2016

Dåligt humör

Hej på er. :)

Idag när jag kom till jobbet insåg jag att jag hade vaknat upp på fel sida. Jag märkte in av det förrän en kollega glatt kom och sa god morgon och sa att jag såg pigg ut och jag kände att allt var skit. När han sen sa att jag såg pigg ut hörde jag hur jag snäste något halvelakt tillbaka. När jag sen fick vara för mig själv och fixa med mitt eget försökte jag få upp humöret för att inte låta det gå ut över någon annan. Jag vet inte hur väl jag lyckades men jag tog mig igenom dagen utan att vara märkbart otrevlig mot någon(vad jag vet i alla fall). 

När jag kom hem hade jag tid i tvättstugan så jag tvättade och ringde Viktor innan jag åt. Det väntade också ett paket i brevlådan med spritstyllar som jag har vunnit på en auktion på Tradera förra veckan. :) 

Imorgon jobbar jag hela dagen och då hoppas jag på bättre humör! :)

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar