söndag 1 november 2009

"Dagens kommentarer" för hela oktober :)

Här kommer "Dagens kommentarer" för hela oktober ;)

1 oktober, Ellen;
- Dina fötter är varma, eller i alla fall mjuka!

5 oktober, Madde;
- Tänk när dom släpper ut oss, vi kommer inte klara oss!

6 oktober, jag;
- Försöker du förgifta mjölken med din handsvett?!?!

7 oktober, Sara;
- Jag sa ju att vi skulle krocka!

7 oktober(2), Sigrid;
- Mina torra var läppar.

8 oktober, Sigrid;
- Dessutom har han ett rejält underbett!

8 oktober(2), ApSebbe;
- One, ett, one!

12 oktober, Elin;
- Jag med!

14 oktober, Simon;
- Man blir så förbannat glad!

14 oktober(2),
- Dennis, ditt fnask!

15 oktober, Simon;
- Du hörde, 3 fötter!

17 oktober, sis;
- Men ärligt, han ser ut lite som en fiskmås!

19 oktober, Lottie;
- Jag får inte in den, den är för liten!

19 oktober(2), Sigrid;
- Men förstår ni inte att ni är psykiskt störda??

22 oktober, Sigrid;
- Jag har aldrig ett en död människa såhär.. live!
- En bil! Som hänger i taket! Oh my god!
- Den jäveln, hans ska få. Men sen kom jag på, varför då?
- Antonio, låter ju som ett jävla mopso!


26 oktober, Madde;
- Men lilla Sebbe..!

28 oktober, Lottie;
- Ett helt jädra trädgårdsland!

30 oktober, Lottie;
- Killar är rädda för nakna kvinnor. Jag är rädd för nakna män!

31 oktober, Madde;
- Snart slår jag till dig!

31 oktober(2), Elin;
- Hoppa! Tryck på någonting! Släpp!

Det här borde jag har som någon slags tradition efter varje månad. Jag skrattar ju och får upp massa minnen när jag sitter och skriver x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar