söndag 1 november 2009

Sista höstlovsdagen, spenderades hos Sebbe :)<3

Jag vaknade runt halv tio och var helt slut..! x) Men ca halv elva tog jag mig upp, duschade, åt frukost och väntade sen på att Sebbe skulle ringa. ;)
Runt ett ringde han så jag bad mamma skjutsa mig till honom, kom dit tjugo i två eller nåt. Då tittade vi på "Sweet home alabama", I love it! :D
Tittade sen på "Day after tomorrow", tills vi blev hungriga och fick för oss att vi skulle laga lite mat, köttbullar & makaroner:P Sen åt vi framför tvn samtidigt som vi fortsatte att titta på filmen
Myyys <3

Mamma kom runt sju och hämtade mig igen ;)

Då var snart det här höstlovet slut.. :/ Det har varit väldigt bra måste jag ju säga, inte helt bortkastat liksom ;)
Det har varit en bra sista höstlovsdag i alla fall, tack Sebbe <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar