lördag 7 november 2009

Vad gör man?? x)

Jag har ett ganska stort problem..! Jag har träningsvärk i mina stackars armar sen idrotten i torsdags. Och jag har upptäckt muskler jag inte ens visste att jag har. x) Det låter säkret extremt bra, men det är så! Igår gick det i alla fall att stå ut med, men det blir ju alltid värre två dagar efter och jag har haft EXTREMT ont idag. Jag kunde knappt byta kläder i morse x)
Det här borde kanske få mig att inse att jag borde börja träna lite, men det tänker jag inte göra. Jag har faktiskt bättre saker för mig än att träna. Som till exempel läxor(om det nu är bättre än att träna), hänga med kompisar och koppla av. Jag har faktiskt inte tid med att träna heller, skolan tar upp alldeles för mycket tid, faktum är att skolan nästan tar upp all fritid.
Men nu till rubriken, jag vet inte vad jag ska göra för att slippa träningsvärken. Det är faktiskt lite som ett helvete att inte ens kunna öppna kylskåpet utan att det känns som om man ska rycka av armarna.. x) Skratta på du, men det gör faktiskt så ont. Igår när jag och Lottie skulle lyfta ett bord skrek båda två lika mycket för att vi hade så ont, haha det måste ha sett rätt kul ut. x) Men vi har alltid kul tillsammans :D <3

Imorgon är det söndag, sista dagen på den här veckan, känns ganska bra faktiskt. :) Förutom att jag nog inte orkar umgås med Sebbe.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar