tisdag 24 november 2009

ÖMSA :/ + Melodifestivalnostalgi :)

Jahapp, då är tisdagen snart slut nu då också. ÖMSA har ju börjat och det.. Det är inte bara vi elever som hatar ÖMSA, Ann-Marie är med på vår linje x) Haha, vi fick ett ord av henne idag som vi skulle få ut så många ord som möjligt. Haha, första ordet var ömsaskit, dom andra orden var;
akademien
mentorsgrupp
kundvagn

Hahaa, Ann-Marie vann varje gång. Sebbe hjälpte mig faktiskt lite :)

Jag har i alla fall haft svenska två dagar i rad nu, och jag är fortfarande inte klar.. Kan det bero på att jag har jobbat extremt dåligt och bara pratat på bort tiden..?
Idag hade vi filmanalys i hörsalen, det var typ samma sak som vi gjorde i sjuan, fast den här gången var det bara vår klass :) Men det var kul, lite skratt här och där också, det får jag ju inte glömma!! :D 9c = kärlek på hög nivå!!
Imorgon blir det i alla fall biologi/kemi hela dagen, eller i alla fall när vi inte ser på "Slumdog millionaire" :D Jag gillar när det kommer schemabrytare som är roliga, som till exempel dagens filmanalys eller som morgondagens filmvisning, och kanske möjligtvis en Samling på Skansen då och då skadar ju inte ;)

Något faktiskt är positivt med ÖMSA är att vi inte har några läxor på hela veckan. :D Det gör ju liksom inte ont att slippa ha en tung väska med sig hem varje dag ;)

Jag har just kommit på att jag ÄLSKAR gamla Melodifestivallåtar. Jag liksom kommer ihåg alla ifrån när jag var liten, det är så extremt mycket minnen i typ alla låtar, haha! Jag kommer ihåg ettan, tvåan och trean då vi hade småstjärnorna på fredagarna x) Jag kommer till och med texterna till vissa av låtarna! :) Som sagt, minnen..!

1 kommentar:

  1. Jag har äntligen hittat din blogg nu! Jag har tillockmed lagt den i favoriter, så att jag aldrig kommer att tappa bort den igen! :D
    //soygroid (sigrid om du inte fattade :D)

    SvaraRadera