söndag 15 november 2009

Fredag, lördag & söndag ?!

Hello people :)

Jaa, då är det sista dagen på den här helgen. I fredags i skolan mådde jag skit, men jag lyckades svälja en ibumetin så jag kunde gå hela dagen. Men när jag kom hem kom "bomben" eller vad jag ska kalla den. Jag fick feber och mådde ännu sämre än på dagen. :S
På lördagen vaknade jag med feber, smått segt där ja. Så jag låg i soffan hela lördagen och kollade på TV, Vendela ringde på eftermiddagen med. Pratade ca en timme med henne, jag kan ju säga att det typ var dagens höjdpunkt, eller nästan i alla fall(jag kommer till höjdpunkten). Sen åt jag lite och tittade sen på film med mamma. Det var inge vidare kul eftersom jag hade tittat på TV hela dagen x) Men till slut lämnade sis datorn ifrån sig och jag kunde sätta mig här :) Sebbe loggade in på msn, Lottie med :) Det var dagens höjdpunkt :D
Och idag är det söndag, jag vaknade med lite halsont, eller kanske inte så lite då. Jag kunde faktiskt knappt prata x) Men i alla fall hällde jag i mig lite kan jang och kollade lite på TV. Jag måste bara säga att MTV inte har lyckats imponera på mig i helgen, bara "Next" hela dagarna. Näe, det funkar inte i längden..! På kvällen tog jag mig tid, okej då jag behövde inte ta mig tid till något, jag ringde Lottie. Hon är bara sååå bra! :D <3 Och efter det ringde jag Sebbe :D Hahah, han var hos Karlsson, jag behövde inte slita på min hesa röst, jag kunde bara lyssna :)

Nu sitter jag och äter sånna här toscapäron, som jag faktiskt också har jag gjort idag *stolt* :)
Imorgon är det skola igen, jippi eller vad jag ska säga.. Madde åker imorgon, till Storbittanien för att Jonas Brothers ;) Ha det bra ! :)
Men för oss som faktiskt ska till skolan imorgon är det idrott, vilket betyder dans, haha det blir kul. Men jag hoppas verkligen inte att blir pardans. x) 3 tjejer och 17 killar x)

Good night ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar