söndag 22 november 2009

Söndag, imorgon är det skola igen..

Hello, people! :)
Japp, det är söndag och jag känner inte för skola imorgon. Inte det minsta.
Den/dom anledningarna till att jag faktiskt kommer ta mig upp och gå till skolan imorgon är att jag får träffa Madde, som äntligen är hemma från Storbrittanien! :D - Sverige välkomnar dig hem! <3
Och jag får träffa klassen, dom betyder ju mycket för mig, okej då. Inte bara för mig, men skit samma.
Men det finns ju massa minus med imorgon, och ett SUPERMINUS! Dom vanliga orsakerna är att det är tråkigt och att det är måndag, vilket betyder start på en helt ny skolvecka. Det stora SUPERMINUSET är att det är ÖMSA imorgon, inte bara imorgon när jag tänker efter, rättare sagt HELA NÄSTA VECKA..! Jag har bara en sak att säga;
- Jaghatarömsa!!!!
Det gör jag faktiskt, jag inte bara "väldigt-starkt-ogillar", jag HATAR det! Det är så extremt tråkigt..!
Men som sagt, klassen finns ju där hela tiden :)Och rast kommer vi ju få, så om vi har tur, vilket vi hade i februari, överlever vi nog den här ÖMSA-veckan också..

Vad händer mer då?
- Madde & Simon har nu varit tillsammans i hela 3 månader, i måndags då men skit samma, grattis till dom! :D <3
- Jag har ALLTID tråkigt
- Elias är nu badmintontränare på riktigt, grattis till honom :D
- Jag har inte ont i armen efter sprutan längre :)
- Banjo är hemma efter att ha varit ute i 1,5 dygn. Den lilla stackarn! <3
- Var hos Charlotte och firade Vilma som blev 12 år i torsdags, grattis till henne säger jag då :)
- Det är min tur att diska idag, diskmaskinen har ju såklart pajat..! :@

Det var allt jag kunde komma på för tillfället ;)
Hejdå sålänge, people ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar