fredag 25 december 2009

JULEN! :)

Heej! :)
Jag kan ännu en gång säga att jag är lycklig! :)
Visserligen är julafton över, men jag ska ju fira med pappas sida av släkten på lördag. Och så har jag fått det enda jag ville ha i julklapp!! En iPod Nano :) Det är årets bästa julklapp, helt klart!
Självklart var Sebbes en av dom bästa med, för jag älskar halsbandet! Det är inte bara det jag älskar, jag älskar honom också.<3 Det får man inte glömma!

Jag är faktiskt väldigt nöjd med årets julklappar, jag fick ju det jag önskade mig. Mer kan jag ju inte begära, eller hur? :)
Årets julaftonskväll var också väldigt mysig! :) Elin & Julia kom, sen åkte vi alla fem till Pelnabron, den bron får jag berätta mer om imorgon! Jag tror att det kommer lite bilder från kvällen imorgon också. För jag orkar inte lägga upp dom nu..
Så typ ha en bra fortsättning eller vad man brukar säga och så kommer det en bild på en likadan iPod som jag fick :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar