måndag 28 december 2009

Jullovet hittills :)

Heej. :)
Okej, så jag har inte bloggat på några dagar.. Men det beror på att jag har varit hos pappa, i två dagar :) Det var helt OK. Vi hade årets andra julafton på annandag jul, alltså i lördags. Då var alla kusinerna där, Millan, Manda, Teddan, Tilda, Moa, Tuva, Lovisa & så jag förstås ;)<3 Hela kvällen slutade kanske lite tragiskt när 6 av oss till slut bara satt i soffan/fotöljerna och löste sudoku, men hallå? Det är ju tummen upp på sudoku ju! x) Haha, vilket liv jag lever..! Men vad ska jag göra åt det? Jag trivs ju med det, så varför vilja ändra på det?? :O
Igår pratade jag med Madde & Lottie :)<3 Och Sebbe när jag tänker efter.. <3 Fast han är typ i Eriksöre och spelar Xbox med Spännis, Karlsson och Ralle, tror jag.. Han kommer nog hit på onsdag i alla fall. Längtar..!
Så, vad händer idag? Det kanske blir ett bubbelbad senare, jag har inte badat på typ 2 år x) Förmodligen kommer mestadels av dagen att spenderas här, på den här stolen framför den här "burken" x)
Imorgon funderar jag på om jag ska åka till Färjestaden.. Fast jag får se hur det blir med det, om sis vill följa med åker jag garanterat! :)
Btw är jag lite förkyld nu också, så jag tror att jag ska gå och få i mig lite Kan Jang så att jag hinner blir frisk till nyår! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar