måndag 21 december 2009

Måndag, 3 dagar till julafton och fortfarande inget jullov..!

Det är ju så att man hinner bli sur bara men tänker på att att typ alla andra skolor har fått jullov nu..! Men imorgon är det i alla fall sista dagen, ÄNTLIGEN!! Vi förtjänar faktiskt det här lovet. Tycker jag.

Så nu till dagen. Jag vaknade runt 4 i morse, och gissa vad? Jag kunde inte somna om..! Det gick bara inte, så jag låg där i sängen och tänkte, och som man brukar säga, filosofierade. x) Haha, det är inte ett av dom orden jag använder mest. ;)
Runt 6 gick jag upp.. Trött..väldigt trött..!
Sen till skolan och så vidare. Jag var ensam tjej typ hela dagen. Det låter kul? Typ 15 killar och 1 tjej, nej faktiskt inte. Allt spårar lätt ur, väldigt lätt. Och idrotten..ojojoj! Hade jag inte haft Jacke då hade jag nog inte klarat mig. Okej då, det var kanske att överdriva lite. x) Men hallå?? Ensam tjej här!!!
Men lite kul måste jag ju ändå säga att det var. Men till slut tröttnade jag på dom..! På matten som var sista lektionen var jag riktigt trött, jag vaknade ju som sagt typ 4.. Usch, jag hatar att vara så trött när alla andra är extremt flummiga och springer runt i klassrummet och sprutar vatten på varandra. För det gjorde dom. Och jag skojar, faktiskt inte.
Men som jag sa till Jacke idag;
- Boys will ALWAYS be boys.
Haha, det stämmer ju! :)
Men även fast dom är extremt jobbiga, konstiga och ibland helt obegripliga, älskar jag dom ändå! :)

Igår bytte Sebbe & jag julklappar :) Jag fick ett jätte fint halsband, precis ett sånt jag ville ha, men det visste han inte om! Han är helt enkelt underbar! :D<3

Nu kör jag med mjukisbyxor och tofflor och väntar på att jag kan få gå och lägga mig.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar