lördag 5 december 2009

Julklapparna = nästan helt klara :)

Okej, så jag är nästan klar med alla julklappar..och det är bara 5 december :D Jag känner mig stolt för jag verkligen ute i tid! :D Dessutom har jag ju rim till typ alla med. x) Haha, här kommer dom :)
(Glöm att jag skriver vad det är i, det får ni komma på själva)

Sis;
"Detta får dig att lukta och killarna att sukta
Med denna mojja kommer du alltid prata gojja"
"Här i kan du ha dina saker,
ja till och med pepparkaker"
"Med dessa bilder kan du skratta och gråta
Ja till och med förlåta
Ett gott skratt förlänger livet,
med denna kommer till liv aldrig enda"
(tänk svengelska;))

Sebbe;
"Som du förmodligen redan vet är detta ett mjukt paket
Men det deppa inte ihop för de,
öppna i stället så får du se vad det é"


Lottie;
"Äter du för mycket av detta blir du som Dennis brukar säga
Men unna dig lite när det äntligen är fredá"


Pappa;
"Inte för att du luktar illa eller så,
men det här var det bästa jag kom på"


Vendela;
""Rosa är så fult,
du kan lita på mig,
du kan lite på mig"
Kommer du ihåg när vi skrev denna?
Då färgen lila var den enda"


Madde;
"Du vet nu nästan vad detta är,
därför blir det inga besvär
Detta du gillar att dricka,
men inte för mycket,
för du kan du få hicka"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar