tisdag 29 december 2009

Oh my gosh! :)

Jag väntar spänt, för snart kommer dom..! Jaa, imorgon eller nästa vecka kommer mina 94 älskade bilder hem till min brevlåda! :):):)
Dessutom har jag köpt saker till en scrapbook, så när bilderna har kommit ska här minsann scrapbookas! :D Jag har suttit och kommit på massa quotes och letat passande låttexter till bilder och personer på bilderna. Kommit på små teman som måste ingå. Det är så kul, seriöst!Haha, Disa! x)
Åhhh, vad jag längtar!!! :D Tänk, 94 st bilder. Några i fotoramar på mitt rum och nästan alla i min scrapbook. Härliga, HÄRLIGA tankar..!
Haha, jag känner mig lite löjlig, men hallå? Jag är flummig! x)

Imorgon kommer Sebbe hit, hoppas jag i alla fall.. Det var vad han sa i söndags i alla fall..
På torsdag är det nyårsafton! :D Happy New Year, people! :) Sen är det 2010, det känns lite konstigt att skriva. 2010. Jag menar, kolla på det, det ser ju till och med konstigt ut..! 2010. Men jag får lära mig att leva med det, året kommer ju stavas så i ett år, men det blir nog bra. :)
Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar