söndag 31 januari 2010

Dagens kommentarer för hela januari. :)

Här kommer alla "Dagens kommentarer" från december 2009. ;)

2 januari, Madde;
- Jag trodde du var en pinne!
- Aj, mitt känsliga ställe!


2 januari(2), Lottie;
- Tänk dig en gris.

3 januari, Lottie;
- Det är döda celler, men okej!
- Usch, vad fegt. Jag slåss i alla fall!


3 januari(2), Madde;
- Du sparkas, jag bits. Du kittlas, jag rivs!

5 januari, sis;
- Vilken dålig pojkvän han skulle va om han hade bettet sig bra!

7 januari, Sigrid;
- Sa du Våfflan?!?!?

8 januari, Lottie;
- Jag är på taskhumör!

11 januari, sis;
- Det var den tolfte igår så det borde ju vara den elfte idag.

12 januari, Håkan;
- Käften! Nu ska vi inte gå till personangrepp.

12 januari(2), Liliáne;
- Jag trodde det var en katt som hade fastnat i hissen.

13 januari, Dennis;
- Jag har surkål i mina läderbyxor!

14 januari, Disa;
- Så Våfflan finns???

15 januari, Disa;
- Han lever och är frisk, tyvärr.

15 januari(2), Anita;
- Är jag en hund eller?

16 januari, sis;
- Kvinna och kvinna... barnunge!

18 januari, Sigrid;
- Du! Du vad har du för schampo???

25 januari, Madde;
- Hon drar i min rumpa! Jag säger ju det, hon är tänd på mig!

25 januari(2), Sigrid;
- Fyller han på skottdagen???

Jag skrattar som vanligt lycka mycket som tidigare. x) HAHAH! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar