fredag 1 januari 2010

"Dagens kommentarer" från december :)

Här kommer alla "Dagens kommentarer" från december 2009 ;)

2 december, jag;
- Om jag inte får vara i aulan idag slår jag till någon! Och ja, du ligger risigt till!

2 december(2), Sigrid;
- Rövskinn, skinka!
- Oj vad stilla han stod. Ah, han var gjord av plast!


4 december, Madde;
- Ska vi vara jäkliga?

6 december, sis;
- På idrotten hamnnar vi alltid 10 minuter ifrån varandra!

7 december, Sigrid;
- Fatta vi håller på att prata om jordens undergång och så kom den. Här och nu!
- Man kan inte snacka skit om busschauffören!(Vad bra att du sa det så att han inte hörde*HOST*x))
- Eller känns bussen som en kvinna???
- Man kanske ska bli fyllo ändå!


15 december, Dennis;
- Nu kommer den...inte!

15 december(2), Sigrid;
- Här sitter jag i min varma bil!

18 december, Lottie;
- Jag har inte sett henne på hela halvåret!

20 december, Madde;
- Varför ska han göra alla gay nu?!

22 december, Sigrid;
- Vad säger dom? Brännvin?!?!

29 december, sis;
- Tummen. Den går emot sin överman, hjärnan!

29 december(2), Madde;
- Sa du hans moder?!?!

Jaa, går det att göra något annat än att skratta?? x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar