tisdag 5 januari 2010

Jullov??

Heej. :)

Då har det gått exakt 2 veckor av jullovet idag och skolan börjar igen på torsdag. På TORSDAG!! Det var inte mycket till jullov..!
Kusinerna i Stockholm slutade skolan fredagen innan oss och börjar på måndag. På MÅNDAG!! Livet är bra orättvist!!

Men i alla fall, det har varit två bra veckor, det måste jag ju tillägga! Snön försvann ju juldagen, men det var snö på julafton och jag nöjde mig med det, nu kan den snön som ligger här nu få stanna kvar, men det behöver inte komma mer..! Okej då, jag kanske klagar, lite..
Julafton spenderades med Elin, Julia, mamma & sis :) Haha, vi åkte till Pelnabron två gånger. x)
Jag har spenderat lite tid hos pappa. :) Det kan jag ju säga att det var på tiden, jag hade inte varit där på ett halvår.. Vi firade jul med alla kusiner, pappas bröder och farmor & farfar :)<3 Haha, kvällen slutade kanske lite tragiskt då vi satt med ett varsitt korsord eller sudoku. x)
Nyårsafton spenderades med mamma, sis, Charlotte, Vilma, Affe & Albin :) Tummen upp där!!
Madde, Lottie & jag hade tjejkväll här :)<3 HAHAHAH!! När vi blir flummiga, blir vi flummiga..! "Ingvar & Leif på äventyr" x) Det var en minnesvärd kväll/natt ;)<3
Sebbe var här igår :)<3
Sen har jag mest bara tagit det lugnt. Jag har sovit väldigt mycket, haha! Det gör jag typ aldrig annars..

Aja, skolan börjar på torsdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar