lördag 9 januari 2010

Helg. :)

Då är det lördagkväll igen. :)
Usch vad trött jag har varit hela dagen! Jag har typ suttit fast i fotöljen framför tvn hela dagen, som tur är det har det varit "The Hills"-maraton. :) Tittar man på ett avsnitt blir man på något sätt besatt av att få veta vad som egentligen hände mellan Lauren & Audrina och varför Heidi får sparken. Haha, jag är beroende av det..! x)
Fast jag pluggade faktiskt en och en halv timme i morse, så lite nytta har jag ju gjort i alla fall. ;)
Jag hatar verkligen att plugga på helger, särskilt lördagar. Det finns så mycket mer man kan göra, men eftersom man går i skolan där läxor är obligatoriska, typ, måste man ju!
Imorgon ska jag jobba lite, det är ju inget jag ser fram emot precis, men lite extra pengar brukar jag ju inte dö av vanligtvis, så jag ska nog överleva det den här gången också. ;) Och så ska jag nog ringa Sebbe med, igår var den stackarn inte i skolan för han trodde att han hade öroninflammation. Men jag har inte pratat sen igår, innan han var hos doktorn.. Jag hoppas att det inte var öroninflammation!

Men, idag spenderas lördagkvällen här. På den här fläcken framför den här burken. Med musik. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar