tisdag 12 januari 2010

Tisdag 12 januari. :)

Dagen började med en onödig diskussion med Disa på väg till skolan, som vanligt. Haha! x)
Kom till skolan, och så började svenskan.. Tittade på "The Painist". Den är seriöst inte bra, bara extremt hemsk! Lite smått segt..
Rast. :) Stackars Sebbe hade inte ätit frukost, idag heller..
Hemkunskap. :) Vi fick nya häften och så gick vi igenom vad som kommer på provet nästa vecka..
Mat. :) Det var någon fiskgratäng.. När vi ätit klart stack vi till biblan, sen satt vi där tills vi började.
Matte. :/ Jag var trött och allmänt pratig. Fast Madde lyssnade ju gärna. x) Till slut tröttnade Kajsa på att vi pratade så vi fick 5 minuters rast. :) Haha, Håkan & Kevin!
När matten sen var slut gick vi bort till non, Dennis lyckades träffa mig med en snöboll i pannan. Jodå, visst gjorde det ont. ;) Jag måste bara tillägga att min kära pojkvän, alltså Sebbe, har dålig humor, jag menar extremt dålig humor. x)
Biologi/kemi. :/ Vi fick göra ett gammalt nationellt prov. Det kan jag ju inte påstå att det gick särskilt bra..
Fysik/teknik. Typ 20 minuter av den lektionen gick till att förklara vart ungdomsmottagningen ligger för killarna, för dom ska dit imorgon, alla 17. Vilket betyder att dom lämnar Madde, mig & Vendela ensamma kvar i skolan.. Men det kan bli intressant och se hur vi klara det. Men det kommer nog gå ganska bra, haha! x) Sen när vi äntligen blev klara med det började vi gå igenom det som kommer på provet. Efter ett tag tänkte jag "När sjutton ska jag ha användning för det här i mitt liv när jag blir typ 40 år????".
Sen blev det bussen hem. Sigrid och jag var ganska lugna idag, och tur var väl det! Vi är alltid så extremt flummiga så att vi knappt kan tänka över huvudtaget, hahah! Men idag hade vi till och med vettiga diskussioner. ;)
Hemma åt jag lite och kollade på "Top Model 6", innan mamma & jag åkte till Rolf så att jag kunde göra min svenska intervju. Det var seriöst intressant, inte för att jag hade väntat mig något annat, men ändå! Det blir nog bra till arbetet sen. :)
När vi sen kom hem duschade jag, spelade lite gitarr och sen hamnade jag här. Men nu väntar sängen på mig, för jag kan knappt hålla ögonen öppna..
Så, god natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar