söndag 24 november 2013

Födelsedagsfirande och en pratsam eftermiddag

Hej på er. :)

Igår åkte jag hem till pojkvännen för att fira hans mamma som fyllde år. Vi åt smörgåstårta och lekte med alla barnen innan de åkte hem och vi åkte upp till Arontorp för att fixa med lite saker. Sen åkte vi ner till Färjestaden innan vi åkte upp till Alex där vi stannade en stund och tittade på film tillsammans med Kevin & Zanna innan vi åkte hem och sov. :)
Idag vaknade jag runt halv ett och fick liv i pojkvännen en halvtimme senare. Då gick vi upp och åt smörgåstårta till frukost/lunch och spelade sen kort i en timme. Vi åkte och fikade hos Kristina innan jag åkte in till stan för att möta upp Zanna. :) Vi åt på Thai Silk och satt och pratade till de stängde och sedan en stund till på parkeringen innan det blev alldeles för kallt. ;) Vi bestämde att vi skulle göra om det och att jag ska komma hem till henne någon dag så att vi kan prata ännu mer. :)

Imorgon är jag på praktiken mellan 8 och halv 5.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar