fredag 22 november 2013

Fullt upp

Hej på er. :)

Idag var jag på praktiken mellan nio och fem. Trots att det är ganska många timmar har det gått väldigt fort och jag har haft kunder nästan hela dagen så det har varit jätteroligt. Jag har också vågat göra de lite svårare grejerna själv och kunde konstatera att det inte är lika svårt som jag trodde. Jag har fortfarande lite kvar att lära men det går verkligen åt rätt håll. :) Jag är ledig i helgen och det ser jag fram emot. Igår kväll hade vi personalmöte så jag var inte hemma förrän tio och då tog det en stund innan jag kunde varva ner ordentligt så det tog ett bra tag innan jag somnade. Det märktes idag, både jag och tjejen jag går med i kassan var riktigt trötta och längtade till dagens slut.
Imorgon ska jag till pojkvännen och på söndag ska jag göra så lite som möjligt. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar