måndag 11 november 2013

Julmusik

När jag kom till praktiken idag var en av de första sakerna jag hörde att de skulle vara julklara idag. Jag skannade då snabbt av området runtomkring mig och såg att de faktiskt hade julskyltningen i full gång. När de sen också satte igång julmusik kände jag att det här kan bli fyra långa veckor. Julmusiken kommer spelas hela november och december och jag kommer höra samma låtar vart jag än går. Säga vad man vill om julmusik men utbudet är egentligen inte särskilt stort, av någon anledning är det poppis att göra covers på de jullåtar som redan finns. Idag kunde man se frustrationen hos de andra när samma låtar spelade om och om igen. Själv tyckte jag ändå att det var lite mysigt, vi väl får se om jag känner likadant om den vecka... ;)

Det här den absolut värsta av alla.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar