måndag 25 november 2013

Kylan har slagit till

Hej på er. :) 

Idag gick jag hemifrån vid tjugo i sju för att komma i tid till praktiken. Innan jag gick funderade jag på om jag skulle ta mig en extra tröja över jobbskjortan och gjorde bedömningen att jag nog inte skulle frysa utan extra tröja. Så jag gick hemifrån och fick ångra mig bittert när jag kom upp till busshållplatsen och insåg att det blåste. Där stod jag och frös tills bussen kom. När jag kom in till stan satte jag mig inne i väntsalen för att slippa sitta ute i kylan och frysa i väntan på att bussen ut till Hansa skulle komma. När jag sen kom fram till Elgiganten var alla sådär måndagströtta och gnuggade sig i ögonen både två och tre gånger innan vi öppnade vid 10. Själv var jag också trött och lyckades aldrig riktigt vakna så jag stod och gäspade i kassan. Men dagen gick ganska fort och vid halv fem gick Frida & jag hem. :)

Imorgon är det företagsfrukost så jag börjar vid halv åtta och sen slutar jag vid två(och då ska jag ha på mig en extra tröja!). :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar