tisdag 4 mars 2014

Årets första vårpromenad

När jag hade varit och handlat och sådär i förmiddags kom jag hem igen vid halv tolv. Då åt jag lite och tittade på en film innan jag bestämde mig för att gå en promenad. Vädret var fantastiskt fint och jag bestämde mig för att strunta i vinterjackan och tog istället på mig vårjackan med en fleecetröja under(för att slippa frysa). Sen gick jag ungefär 7 km i det härliga vårvädret, upp till kyrkan och tillbaka. På vägen upp till kyrkan gick det bra och jag njöt av vårsolen men när jag sedan vände upptäckte jag att jag hade haft vinden i ryggen hela vägen vilket betydde att jag fick den i ansiktet istället. Då blev det lite kallt men då ökade jag farten. ;) 
Jag hittade faktiskt solglasögonen i en av mina ännu ej uppackade lådor. Det var jag verkligen glad för, det var skönt att slippa gå och kisa hela promenaden. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar