onsdag 19 mars 2014

Stockholm nästa

Hej på er. :) 

Just nu sitter jag på tåget på väg mot Stockholm. :) Bytte för en stund sedan tåg i Alvesta så nu har jag lite mer än två och en halv timme kvar tills jag är framme i Stockholm. Imorgon har jag audition till scenskolan och jag ska i och med det åka tunnelbana alldeles själv för första gången. Men det ska nog gå bra, jag vet vilken linje jag ska åka och vart jag ska gå av så det ska nog lösa sig. ;) När jag sen är klar på skolan hoppas jag att jag ska hinna träffa en av kusinerna som bor där uppe. Hon var ledig nästan hela dagen imorgon så vi hoppas båda två att vi ska kunna mötas upp någonstans. :)

Jag uppdaterar kanske senare i eftermiddag eller imorgon. Annars har jag en tågresa på x antal timmar på fredag med. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar