måndag 24 mars 2014

Orolig pojkvän

Hej på er. :) 

När jag gick upp idag, halv åtta, sken solen så jag bestämde mig för att vädra mina sängkläder och vädra ur stugan ordentligt. Jag passade också på att damma, dammsuga, tvätta, torka golvet mm. Under tiden som jag gjorde allt detta hade jag första säsongen av Desperate Housewives på i bakgrunden. Jag har inte sett början på det, som är min favoritserie, på några år så det var roligt att se hur det var från början igen. :)
Lite senare tog jag cykeln och cyklade upp till ÖoB medan det fortfarande var fint väder. :) Resten av dagen tog jag det lugnt och fixade lite med grejer som behöver fixas.

För en stund sen ringde pojkvännen och undrade om det hade hänt något. Jag skickade ett sms till honom mitt på dagen som jag inte har fått något svar på än men som han har svarat på, med flera sms. Jag har inte fått hans sms och har därför inte svarat heller. Då hade han blivit orolig så han åkte hit och kollade om bilen var hemma men han såg den inte i mörkret och då bestämde han sig för att ringa för att se om det hade hänt något. Tanken att ringa mig tidigare eller att komma och knacka på trots att det lyste i alla fönster slog honom inte tidigare. Men eftersom han var utanför när han ringde kom han in och pratade en liten stund. :)

Imorgon jobbar jag heldag och har det likadant i två dagar till efter det. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar