söndag 2 mars 2014

Ledig helg

Hej på er. :) 

Jag sitter i skrivande stund och tittar på Vasaloppet. Jag gjorde alltid det med pappa när jag var liten och jag har den där mysiga känslan som jag hade då. :) Igår var Viktor på besök, vi drack te och pratade innan jag skjutsade honom till bussen igen(det är ju en bit till närmaste busshållplats). När jag kom hem igen började det snöa och några timmar senare åkte jag till pappa för att åka med dom till farmor. :) Kusinerna och farbror från Stockholm har varit på besök den här veckan, vi åt en fantastisk god middag och tittade senare på Melodifestivalen tillsammans. Vi var ganska eniga om att det var en stor besvikelse, ingen som vi hejade på gick vidare till final. Runt halv elva åkte vi hem igen och jag tittade lite på serier när jag kom hem vid elva-tiden.
Idag kommer farbror med familj och hälsar på en liten stund innan de ska bege sig tillbaka till Stockholm igen. Senare i eftermiddag kommer Lottie och tittar förbi också, det ska bli roligt. :)

Farmor gav mig ett garnnystan igår och frågade om jag skulle kunna tänka mig att göra någon fin sjal till henne och eftersom jag vet att hon tycker om den jag gjorde till henne i julklapp för ett år sedan letar jag nu efter det perfekta mönstret. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar