onsdag 12 mars 2014

Ledig onsdag

God morgon på er. :) 

Idag är jag ledig och det är så skönt. Både måndag och tisdag har jag jobbat från öppning till stängning vilket har gjort att jag redan har jobbat 21 timmar den här veckan. Jag jobbar imorgon också och sen är jag ledig resten av veckan. Jag har varit så trött på kvällarna att jag inte ens har orkat vända mig om i sängen när jag väl har orkat gå och lägga mig.
Solen skiner idag, precis som den har gjort de senaste dagarna men då jag har jobbat hela dagarna och bara sett solen utanför och människor som har kommit in i tunna vårjackor och sagt att det är fantastiskt väder ute. Men idag ska jag ge mig ut och cykla en runda så att jag får se solen lite i alla fall. :) Jag ska också städa och plocka i ordning i kylen som jag bara har slängt in allt i.

Men först ska jag äta frukost. ;)

// Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter! :) Vi har haft det superfint här i Mariannelund den senaste veckan men nu har det blivit lite sämre tyvärr. Vi håller tummarna att snöstormen från Skåne inte når hit! Hur är vädret hemma nu? :)

    SvaraRadera