torsdag 23 april 2015

Dag 11 - Vad har jag gjort idag?

Hej på er. :) 

Idag har jag varit ledig. :) Jag började dagen med att tvätta lite och laga punkteringen jag hade på min cykel. Jag åt frukost framför Desperate Housewives och cyklade sedan upp till ÖoB. Årets första cykeltur är alltid något särskilt, jag älskar ju att cykla och längtar alltid till första cykelturen när vintern börjar nå sitt slut. Det var så pass varmt att jag det räckte med en t-shirt och en stickad tröja, min pippitröja. När jag började sticka på den i höstas tänkte jag att det skulle bli den perfekta vårtröjan och mycket riktigt är den det. Precis lagom varm för den svenska våren. :) På hemvägen hade jag medvind och jag njöt verkligen av det fina vädret. När jag kom hem satte jag igång och städade och tvättade och när det var klart tog jag en powernap. Annars har jag bara tagit det lugnt idag, det är sånt som behövs ibland också. :) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar