måndag 13 april 2015

Gör ett nytt försök

Hej på er. :) 

Jag vet att det var längesen jag skrev någonting här sist men nu tänker jag att jag ska försöka börja blogga igen. För att jag ska komma igång och få in vanan att skriva varje dag(nästan i alla fall) tänker jag ska köra en 30-dagarslista. :)

Dag 1 - En bild av dig själv + 5 fakta
Dag 2 - Något du längtar efter just nu
Dag 3 - Något du är väldigt trött på just nu
Dag 4 - Ditt senaste köp
Dag 5 - Det här språket vill jag kunna tala flytande 
Dag 6 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 7 - Ditt stora beroende i livet
Dag 8 - Någon eller några du saknar
Dag 9 - Min favorit TV-serie 
Dag 10 - En bild av dig själv som du tagit idag
Dag 11-  Vad har jag gjort idag? 
Dag 12 - Bilder från studenten 
Dag 13 - Mina syskon
Dag 14 - En bild på din handstil
Dag 15 - Vad har du alltid i din väska?Dag 16 - Favorit motton/citat
Dag 17 - Två saker jag längtar efter
Dag 18 - En bild av dig själv som barn
Dag 19 - En bild som gör dig glad
Dag 20 - Dina mellannamn och vad du tycker om dem
Dag 21 - Favoritparfym
Dag 22 - Det här får mig att skratta
Dag 23 - Gamla bilder på dig
Dag 24 - Något jag aldrig trodde att jag skulle göra
Dag 25 - Smeknamn jag har, varför har jag dem? 
Dag 26 - 5 saker jag gör varje dag
Dag 27 - En låt som beskriver hur du känner dig idag
Dag 28 - Min favoritårstid 
Dag 29 - Min förebild
Dag 30 - Storyn bakom min bloggs namn

Jag ska göra mitt bästa för att ta mig listan, en dag in taget. :) 

// Ottilia :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar