torsdag 16 april 2015

Dag 4 - Ditt senaste köp

Ska jag vara helt ärlig var det senaste jag köpte lysrör till kassarummet på jobbet, det är ju inte sådär superroligt för er att läsa. Så jag tänkte efter lite och då kom jag fram till att det nog var mjölk(och annat att fylla kylen med) som var det senaste. Men när jag tänkte efter lite till  kom jag på att jag köpte en plattång häromdagen som man även kan locka håret med. Har testad den en gång, igår, och det var många på jobbet som tyckte att jag var fin i håret. :) Jag har tittat på den där plattången ett par månader varje dag på jobbet, men det gör jag med ganska mycket, jag har ju blivit lite arbetsskadad så jag vill ju ha allt som står på hyllorna. ;) 
(Tog tyvärr ingen bättre bild där håret syns bättre.) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar