måndag 20 april 2015

Dag 8 - Någon eller några du saknar

Madde. 

Sedan jag lärde känna Madde för sju(snart åtta) år sedan har jag vetat att hon en dag kommer flytta från Sverige och i höstas kom den dagen. Hon flyttade till England och trots att jag var väl förberedd för det var det jobbigt. Helt plötsligt fanns hon inte bara en bit bort dit jag kan ta mig rätt så enkelt. Nu får vi planera in när vi ska skypea och när vi ska ses när hon kommer hem. Men det är det värt. Hon är min bästa vän och är en av de få människorna jag vet alltid finns där, trots att avståndet mellan oss är stort. Att få sitta och sticka tillsammans med en varsin kopp te är något av det bästa jag vet. ❤️ 
Hon har varit hemma i Sverige den senaste månaden men åkte tillbaka till England igår. Ååååååh, jag längtar så tills hon kommer hem igen. 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar